کاور هوشمند آیپد2
نوشته شده توسط : پرهام

کاور هوشمند - لوازم عالی کوچک که از نمایشگر و پشت گوشی محافظت میکند و توسط اهن ربا به دستگاه متصل میشود.همچنین میتواند به راحتی تبدیل به یک پایه برای مشاهده ی فیلم یا تایپ شود.

شما باید بدانید که با وجود کاهش 100 گرم از وزن ایپد،ایپد2 هنوز هم سنگین است و دست شما را سریع خسته میکند (مخصوصا اگر با یک دست نگه داشته شود)

استفاده از ایپد2 با دو دست هم در بعضی موارد سخت است.مثلا تایپ با دو دست غیر ممکن است.همچنین استفاده از اکثر نرم افزارها با این شیوه ناخوشایند است.


برای استفاده ی طولانی مدت از ایپد شما میخواهید از کاور هوشمند یا یک داک استفاده کنید.استفاده از کاور هوشمند یا یک کیک استند به عنوان پایه تفاوت بسیار بزرگی را ایجاد میکند.


نمایشگر کمی بهتر
نمایشگر ایپد2 همان اندازه و رزولوشن ایپد1 است و باید از نور پس زمینه و نمایشگر ips-tft یکسان شبیه به قبل استفاده شده باشد.ما فکر میکنیم برای افزایش رزولوشن ایپد به 2049 در 1536 بسیار زود است.اگر این اتفاق می افتاد ممکن بود قیمت دستگاه بالا برود و به انرژی بیشتر برای اجرای نرم افزار های نیاز داشته باشد.


البته پیشرفت هایی هم در نمایشگر ایپد ورژن جدید دیده میشود.زوایای دید بهتر شده و کنتراست کمتر،کاهش می یابد.این تفاوت قابل مشاهده بین دو دستگاه است با وجود اینکه تغییر رنگ در هر دو دستگاه در زوایا به یک اندازه است.
رنگ ها در ایپد2 گرم تر هستند و ما فکر میکنیم که این بهتر است.


عملکرد نمایشگر زیر نور افتاب قابل قبول است ولی ما حتما بهتر از ان را هم دیده ایم.نمایشگر بسیار بازتابنده است و به علت بزرگی پیدا کردن یک زاویه ی مناسب برای کار با ان بسیار سخت است به علاوه ی اینکه اثر انگشت بسیار بر روی نمایشگر ایپد2 میماند و این در استفاده ی دستگاه در نور بسیار مزاحم است.


با اینحال اگر شما نمایشگر خود را همیشه تمیز میکنید و یک زاویه ی مناسب پیدا کنید متن ها به اندازه ی کافی قابل خواندن هستند.حتی در بالاترین حالت،نمایشگر به اندازه ی ایفون روشن نیست.


در کل نمایشگر ایپد2 با وجود رزولوشن کم،بسیار خوب است.رنگ های عالی و زاویه ی نمایش خوب،حریم شخصی شما را در محل های عمومی به خطر می اندازد.

روشنی و کنتراست نمایشگر
و این هم از نتایج جدیدترین تستی که ما به خوانندگانمان معرفی میکنیم.



EgyUp 4 upload pic and wallpapers

:: بازدید از این مطلب : 1064
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Sara در تاریخ : 1391/5/10/2 - - گفته است :
Salam man baraye iPad 2 am ye smart shell speck kharidam vali on chizi ke man kharidam faghat posht ipadamo migire mikhastam bed onam on goes ate rosho bayad at koja Tahoe konam.akhe man to hameye axash rosho ham dide bodam. Mammon misham age b bedid.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: